Tempahan Terkini di D'pinang Homestay Melaka

Assalammualaikum dan selamat pagi

Cantik tak blog saya yang berwajah baru ni, ditempah dari blog maisarahsidi.com bertemakan warna hijau dan kuning. Saya ambil pakej 4 yang berharga RM75.00 sahaja. Sangat berpuashati, almaklum lah nak buat sendiri tak reti, so kita serah pada yang pakar je.

Harini saya nak update mengenai tempahan D'pinang Homestay Klebang Melaka. Alhamdulillah syukur kepada Allah yang memberikan rezeki ini. Tempahan setakat ini sehingga 27 Disember 2015 penuh. Saya tengok pada musim cuti sekolah ni permintaan melebihi penawaran, banyak yang nak booking homestay. Banyak call dan whatsapp yang saya dapat, tak kurang juga suami yang dapat banyak pertanyaan. 

Muzium Mainan, Bukit Baru Melaka
Muzium Mainan Bukit Baru Melaka
Muzium Mainan Bukit Baru Melaka
Muzium Mainan Bukit Baru Melaka

Terima kasih banyak-banyak pada yang bertanya. Kepada yang mencari homestay, sekiranya D'pinang Homestay telah penuh, kami akan masukkan dalam group Owner TPI (Taman Pinang Impian) Jadi sesiapa yang homestay nya masih kosong boleh lah owner tersebut direct call guest tersebut. Begitulah sebaliknya. 

Saya bersyukur sangat sebab kami semua Owner TPI bersatu hati bekerjasama, tidak lokek dan saling membantu antara satu sama lain. 

Sekian sahaja coretan untuk kali ini. Moga kita bertemu di lain entry. Semoga saya diberi kelapangan masa untuk update blog ni. hehehe.. wasalam




Ulasan

Catatan Popular