Tempat makan menarik di Melaka

Assalammualaikum dan selamat petang.

Harini saya nak kongsikan ada 2 gambar yang menjadi viral di facebook mengenai tempat makan menarik di Melaka. 



Inilah senarainya, saya xtau siapa penulisnya, jadi xdapat nak bagi kerdit, minta halal ye.

 Maka kalau mereka yang datang ke Melaka, tertanya-tanya tempat mana nak makan, boleh lah cuba. (pst.. saya orang melaka pun ada tempat makan di dalam senarai kat atas tu yang saya belum pergi).  Apa-apa pun nanti kita cuba ya. Untuk pengetahuan semua banyak lagi tempat makan menarik contohnya Young TauFu yang terletak di jalan Pulau Gadong, memang lain daripada yang lain, kuah sup bersama sambal merah, memang sedap, saya bagi 5 bintang. hehehe. Nanti cuba tau. jangan tak cuba (^_^) 


Ulasan

  1. kalau ikut banyak lagi tu
    cucur udang alor gajah tak tulis dalam tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah ek.. cucur udang alor gajah memang mendapat sambutan, siap beratur lagi.

      Padam

Catat Ulasan

Catatan Popular